حقوق مدنی
نوشته شده توسط : base

 
وکیل کیفری در مشهد

 

در اکثر کشورهای دارای حقوق معمولی ، به ویژه کشورهایی که دارای حرفه های تلفیقی هستند ، وکلا در طول دوران حرفه ای خود گزینه های زیادی دارند. علاوه بر عمل خصوصی ، آنها می توانند به عنوان یک دادستان ، مشاور دولتی ، مشاور داخلی شرکت ، قاضی حقوق اداری ، قاضی ، داور یا استاد حقوق تبدیل شوند.همچنین مشاغل غیر قانونی زیادی وجود دارد که آموزش حقوقی برای آنها آمادگی خوبی است ، مانند سیاستمدار ، مدیر شرکت ، مدیر دولتی ، بانکدار سرمایه گذاری ، کارآفرین یا روزنامه نگار. در کشورهای در حال توسعه مانند هند ، اکثریت زیادی از دانشجویان حقوق هرگز در واقع تمرین نمی کنند ، بلکه فقط از مدرک حقوق خود به عنوان پایه ای برای مشاغل در زمینه های دیگر استفاده می کنند.

در اکثر کشورهای دارای حقوق مدنی ، وکلا عموماً تحصیلات حقوقی خود را بر اساس تخصص انتخابی خود ساختار می دهند. مرزهای بین انواع مختلف وکلا با دقت تعیین شده و عبور از آنها دشوار است.پس از اخذ مدرک حقوق ، تحرک شغلی ممکن است به شدت محدود شود. برای مثال ، برخلاف همتایان آمریکایی خود ، مثال جالب دیگر فرانسه است ، جایی که در بیشتر قرن بیستم ، همه مقامات قضایی فارغ التحصیلان یک مدرسه حرفه ای نخبه برای قضات بودند. اگرچه قوه قضائیه فرانسه آزمایش الگوی آمریکایی-انگلیسی برای انتصاب قضات از وکلای مدافع را آغاز کرده است ، اما تعداد کمی از وکلای مدافع که از این طریق به منصب داوطلبانه پیوسته اند مورد تحقیر همکاران خود قرار گرفته اند. 
در برخی از کشورهای دارای حقوق مدنی ، مانند سوئد ،حرفه وکالت به طور جدی منشعب نشده است و هرکس در آن می تواند به راحتی نقش ها و عرصه ها را تغییر دهد.
در بسیاری از کشورها ، وکلا پزشکان عمومی هستند که در حوزه ای وسیع از مسائل حقوقی وکالت مشتریان را دارند.  در برخی دیگر ، از ابتدای قرن 20 میلادی تمایل وجود داشته است که وکلا در اوایل حرفه خود تخصص پیدا کنند. 





:: برچسب‌ها: وکیل کیفری در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: